CONTENT MARKETING skuteczną strategią biznesu

Content marketing, zwany również marketingiem treści to bardzo popularna metoda promocji stron internetowych. Zdobywane linki pochodzące z artykułów sponsorowanych to bezpieczna, aczkolwiek droga metoda pozycjonowania, ponieważ waga takiego linka jest większa od innych odnośników stosowanych w strategiach SEO. Tworzenie ciekawych i wartościowych treści pozwala na budowanie relacji z klientem, ponieważ wzbudzają zaufanie konsumenta i sprawiają, że firma staje się wiarygodnym ekspertem w swojej dziedzinie. Daje to znak konsumentowi, że firmie nie zależy tylko na generowaniu ruchu, ale na dialogu z klientem. Warto też wiedzieć, że marketing internetowy połączony z kampanią reklamową generuje 3 razy większą sprzedaż.

content marketing strategią biznesu
content marketing strategią biznesu

To, co wyróżnia agencja marketing internetowy to płynące korzyści dla obu stron. Dla firmy oznacza on osiągnięcie zamierzonych celów, a klientowi daje dostęp do rzetelnych informacji. Klient może korzystać z porad zamieszonych na stronie, a nie musi przeszukiwać internetu w poszukiwaniu wyjaśnień. Dobre jakościowo treści pomagają zatrzymać klienta i bardziej go zaangażować – taka osoba zacznie śledzić z zainteresowaniem stronę i treści, a w końcu zdecyduje się na zakup. Content marketing internetowy jest nienachalną formą marketingu przez co jest bardzo skuteczny i dlatego zainteresowanie tą formą promocji bardzo wzrosło. Nie jest to jednak niezależna strategia działań promujących markę. Treści powinny być integrowane razem z całą strategią wizerunkową, a nie stanowić ich odrębną kategorię. Tylko w ten sposób można osiągnąć maksymalne korzyści z prowadzonych zadań. Inwestując w działania tego typu agencja marketing internetowy może dużo zyskać: marka staje się rozpoznawalna, poprawia się jej reputacja, a odpowiednie treści wpływają na efektywność SEO. Pojawienie się w wynikach wyszukiwania i dostarczanie wartościowych treści na stronie przekłada się na ruch i sprzedaż usług czy towarów.

content marketing strategią biznesu
content marketing internetowy strategią biznesu

Dobrym pomysłem z zakresu content marketingu jest tworzenie ciekawych filmików instruktażowych lub materiałów audio: jeżeli będą one intrygujące, zabawne i zapadające w pamięć użytkownicy będą chętnie się nimi dzielili. Skuteczność tych działań opiera się na odpowiednim dobraniu kanałów dystrybucji. Ważne jest, aby publikowane treści miały wysoki poziom ekspercki oraz oryginalną formę.

Jeżeli zdecydujecie Państwo inwestować w taki rodzaj promocji możecie zlecić nam stworzenie strategii SEO i content marketingu, by poprawić Państwa pozycję na rynku. Gwarantujemy skuteczność naszych działań.